به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، در این نشست که با حضور نوید آرازشی، دکتر ناهیده جباری، حمید نعمتیان سرپرست انجمن ورزش های طبیعی و هنرور سرپرست انجمن گردشگری ورزشی برگزار شد، هم پوشانی فعالیت های این دو انجمن مورد بررسی قرار گرفت.


حمید نعمتیان ضمن اشاره به فعالیت های انجمن ورزش های طبیعی در موج اول کرونا اظهار داشت: انجمن ورزش های طبیعی در موج اول کرونا تجارب موفق بسیار ارزنده ای را از کمیته های متناظر خود در استان ها دریافت نموده و هم اکنون در حال جمع بندی عملکرد کمیته های متناظر استانی در موج اول کرونا است.


وی گفت: با توجه به تداوم شرایط کرونا پروتکل چگونگی فعالیت ورزشی در طبیعت در حال نگارش است و بزودی به فدراسیون ارائه خواهد شد.


در ادامه بهزاد هنروریادآور شد: احصاء فعالیت های هر دو انجمن از ایجاد هرگونه تداخل و موازی کار جلوگیری می کند، از این نظربررسی هم پوشانی فعالیت های هر دو انجمن قدمی رو به جلو است.


هنرور در پایان خاطر نشان کرد: اجرای پویش آماده باش در طبیعت از تنوع قابل ملاحظه ای برخوردار است. طراحی پروتکل ورزش در طبعیت با همکاری انجمن گردشگری ورزشی همراه خواهد بود.